WooCommerce SEO agentūra
Padidinkite pardavimus naudodami Studijos 258 WooCommerce SEO paslaugas
Sukurti svetainę naudojant WooCommerce platformą atrodo pakankamai paprasta. Tačiau norėdami išsiskirti šiuolaikiniame konkurencingame e. prekybos sektoriuje turite pakelti lygį aukščiau.
Norint padidinti investicijų grąžą ir užtikrinti, kad Jūsų produktai būtų rodomi tinkamiemai auditorijai, Jūsų internetinė parduotuvė turi būti rodoma Google paieškos rezultatų puslapyje. Tam reikia techninės Woocommerce SEO strategijos.
44 proc. žmonių apsipirkimą internetu pradeda nuo pagrindinių paieškos sistemų, tokių kaip Google, Bing ar Yahoo. Elektroninės prekybos SEO yra toks svarbus, kad pakilus vos vienu puslapiu aukščiau Google rezultatuose, paspaudimų skaičius padidėja vidutiniškai 30,8 %.
Kad ir ką bepardavinėtumėte Jūsų Woocommerce parduotuvėje, dabartiniai statistiniai duomenys rodo, kad net 23,6 % e. parduotuvės užsakymų yra tiesiogiai susiję su organiniu srautu. Dar niekada nebuvo geresnio laiko investuoti į Woocommerce SEO strategiją su Studija 258, kad greitai padidintumėte pardavimus ir pasiektumėte geresnį matomumą paieškos sistemose.
Profesionalios elektroninės prekybos SEO paslaugos, siekiančios rezultatų
Studijoje 258 stengsimės visais būdais pakelti Jūsų pardavimus.
Kai optimizuosime Jūsų svetainę paieškos rezultatams, imsimės raktažodžių tyrimo – ieškosime tinkamų kiekvienai Jūsų parduodamai prekei, atsižvelgiant į tai, kaip elgiasi Jūsų konkurentai.
Padėsime Jūsų elektroninei parduotuvei atlikti raktinių žodžių tyrimus, sukurti nuorodų kūrimo strategiją ir stiprinti autoritetą, kuris didina srautą ir padeda kilti „Google” reitinguose.
Tada atnaujinsime jūsų turinį, įskaitant produktų kategorijų puslapius, produktų aprašymus, puslapių pavadinimus ir metaaprašymus.
Studijoje 258 esame įsitikinę, jog aiški komunikacija yra labai svarbi, dėl to nuolat informuosime apie kampanijos rezultatus, atsakysime į rūpimus klausimus bei teiksime patarimus. Turėsime bendrą tikslą – parodyti kuo geresnius rezultatus.
Detalus WooCommerce SEO veiksmų sąrašas
Išsamus SEO auditas
Atliksime išsamų svetainės auditą, kurio metu peržiūrėsime turinį ir atgalinių nuorodų situaciją.
Techninis SEO
Išanalizuosime Jūsų svetainę ieškodami SEO problemų, pavyzdžiui, pasikartojančių pavadinimų, trūkstamų ALT žymų, 404 klaidų ir kitų techninių puslapio SEO aspektų.
Svetainės greičio optimizavimas
Pasirūpinsime, kad Jūsų svetainėje būtų užtikrinta puiki naudotojo patirtis, o Google Search Console pasiektumėte aukštus balus.
Individualizuota WooCommerce SEO strategija
Naudodamiesi specializuotais raktinių žodžių tyrimo įrankiais ir pramonės žiniomis, sudarysime dažnai ieškomų raktinių žodžių sąrašą.
Produktų puslapio optimizavimas
Atskirų produktų raktiniai žodžiai gali būti mažiau ieškomi, tačiau jų konversijos rodikliai gali būti gerokai didesni. Užtikrinsime, kad būsite matomi, kai klientai jų ieškos.
Turinio strategija
Pateiksime rekomendacijų dėl Jūsų svetainės turinio, kad jis taptų vertingesnis ir draugiškas SEO.
Vidinių nuorodų kūrimas
Sukursime aukštos kokybės turinį, su kuriuo kiti norės susieti nuorodas, ir taip sukursime sėkmingą nuorodų kūrimo kampaniją su natūraliomis atgalinėmis nuorodomis.
Kategorijų puslapių optimizavimas
Kadangi tinklaraščių puslapiai yra svarbus verslo įmonių organinio srauto internete šaltinis, optimizuosime juos SEO tikslais.
Mėnesinės ataskaitos
Kiekvieną mėnesį pateiksime Jums išsamią pažangos ataskaitą su padarytais veiksmais.
WooCommerce SEO D.U.K.
Ar optimizavimas paieškos sistemoms svarbus el. parduotuvėms?
Taip, SEO yra svarbus elektroninei prekybai, ypač Woocommerce parduotuvėms. SEO – tai procesas, kurio metu gerinamas Jūsų internetinės parduotuvės matomumas ir reitingas paieškos sistemų rezultatų puslapiuose. Elektroninės prekybos SEO strategijoje naudojami įvairūs metodai, pavyzdžiui, tinkamų raktažodžių taikymas, SEO pavadinimai, aukštos kokybės turinys, struktūrizuoti duomenys ir atgalinių nuorodų kūrimas.
Optimizuodama elektroninės parduotuvės svetainę paieškos sistemoms, įmonė gali padidinti savo matomumą, pritraukti daugiau lankytojų ir galiausiai padidinti pardavimus. Be SEO, potencialiems klientams gali būti sunkiau ją atrasti, todėl ji praras potencialius klientus.
Net 43 % viso elektroninės prekybos srauto gaunama iš organinės Google paieškos rezultatų, o tai reiškia, kad WooCommerce SEO yra itin svarbus, kad Jūsų produktai būtų rodomi interneto paieškos rezultatuose.
Jei turiu Yoast SEO įskiepį, ar reikia samdyti Woocommerce SEO agentūrą?
Rank Math arba Yoast įskiepis gali būti naudingas įrankis optimizuojant elektroninės parduotuvės SEO, tačiau jis tikrai nepakeičia profesionalios Woocommerce SEO agentūros pagalbos poreikio.
Woocommerce įskiepis gali pateikti tinkamus pasiūlymus, kaip pagerinti puslapio SEO, pavyzdžiui, optimizuoti pavadinimus ir meta aprašymus, nustatyti besidubliuojančius puslapius ir sukurti XML svetainės schemas. Yoast SEO yra naudingas pagalbininkas. Tačiau net ir geriausi SEO įskiepiai neapima visų SEO aspektų, pavyzdžiui, tinkamo tikslinio raktažodžio pasirinkimo, nuorodų kūrimo ar konkurentų analizės. Nors tokie populiarūs SEO įskiepiai, kaip Yoast SEO, gali padėti užtikrinat Jūsų Woocommerce parduotuvės technišką tvarką ir struktūrizuotus duomenis, jie negali padėti kurti aukštos kokybės, SEO optimizuoto turinio, kuris padėtų pritraukti lankytojus į Jūsų svetainę.
Woocommerce SEO agentūra, tokia kaip Studija 258, gali pasiūlyti daug išsamesnį požiūrį į Jūsų elektroninės parduotuvės SEO optimizavimą. Elektroninės prekybos svetainėms galime padėti įvairiais SEO aspektais, įskaitant raktinių žodžių tyrimus, produktų puslapių optimizavimą, turinio kūrimą, nuorodų kūrimą, Google vaizdų paieškos optimizavimą ir analitiką. Taip pat galime padėti nustatyti sritis, kuriose Jūsų e. parduotuvės platforma atsilieka nuo konkurentų, ir pateikti rekomendacijas, kaip pagerinti pozicijas.
Apibendrinant, nors Woocommerce SEO įskiepiai, tokie kaip Yoast SEO, gali būti naudingi įrankiai, jie nepakeičia profesionalios patyrusios Woocommerce SEO agentūros, tokios kaip Studija 258, pagalbos. Jei norite, kad jūsų el. parduotuvė gerai pasirodytų paieškos sistemų reitinguose, jau dabar susisiekite su mūsų ekspertų komanda.
Ką daryti, kad mano Woocommerce parduotuvė atsidurtų pirmajame paieškos sistemų puslapyje?
Yra keletas būdų, kaip padidinti savo internetinės parduotuvės matomumą paieškos rezultatų puslapiuose (SERP) ir iškelti ją į pirmąjį puslapį. Savo SEO strategijose atsižvelgiame į visus šiuos ir kitus reitingavimo veiksnius, kad užtikrintume, jog Jūsų internetinei parduotuvei pateiksime išskirtinį SEO planą.
Visų pirma, svarbu techniškai optimizuoti svetainę paieškos sistemoms. Geriausios internetinės parduotuvės užtikrina, kad tiksliniai raktažodžiai būtų naudojami puslapio turinyje, įskaitant meta aprašymą, produktų paveikslėlius, paveikslėlio alt tekstą, puslapio pavadinimo žymas, nuorodą į atitinkamos kategorijos puslapį ir antraštės žymas. Taip pat sukurkite XML svetainės schemą ir pateikite ją paieškos sistemoms.
Kai svetainė yra techniškai tvarkinga, svarbu kurti aukštos kokybės turinį, kuris būtų aktualus Jūsų tikslinei auditorijai. Tai gali būti produktų aprašymai Jūsų produktų ir kategorijos puslapiuose, tinklaraščio (blog’o) įrašai, produktų nuotraukos ir Woocommerce produktų pavadinimai. Turinyje būtinai naudokite SEO tinkamus raktažodžius, tačiau nepersistenkite – paieškos sistemos gali jus nubausti už „raktažodžių prikimšimą”, todėl įsitikinkite, kad turinys skaitomas gerai ir yra autentiškas. Galiausiai įsitikinkite, kad nustatėte ir išsprendėte besidubliuojančio turinio, kuris daro neigiamą poveikį Google Analytics, problemą.
Produktų puslapiai yra bene svarbiausia vieta, kurioje reikia naujo ir optimizuoto turinio. Studijoje 258 padedame optimizuoti produktų kategorijas ir kiekvieno produkto SEO pavadinimą, meta aprašymą su atitinkamais raktažodžiais, unikalius ir įtikinamus produktų aprašymus bei aukštos kokybės nuotraukas.
Tada metas kurti atgalines nuorodas. Atgalinės nuorodos – tai nuorodos iš kitų svetainių į Jūsų Woocommerce parduotuvę. Kuo daugiau kokybiškų atgalinių nuorodų turėsite, tuo aukštesnę vietą Jūsų svetainė užims SERP.
Taip pat svarbu naudoti Google Analytics ir Google Search Console, kai užbaigsite WooCommerce SEO procesą. Studijoje 258 visada naudojame šiuos įrankius, kad galėtume stebėti Jūsų svetainės našumą ir pateikti ataskaitas. Mūsų klientų nuomone, Google Analytics yra gana paini, todėl padedame suprasti šiuos duomenis.
Ar turėčiau turėti produktų puslapius ir produktų kategorijas Woocommerce SEO optimizacijai?
Taip, paprastai rekomenduojama Woocommerce parduotuvėje SEO tikslais turėti ir produktų puslapius, ir produktų kategorijas.
Produkto puslapis – tai atskiras puslapis, kuriame pateikiama išsami informacija apie konkretų produktą, įskaitant aprašymus, produkto vaizdus ir kainas. Šie puslapiai yra svarbūs klientams ir naudingi SEO, nes juose pateikiama informacija, kurios klientams reikia sprendimui pirkti priimti, o paieškos sistemos gali indeksuoti ir suprasti Jūsų Woocommerce parduotuvės turinį. Produkto puslapyje taip pat turėtų būti SEO pavadinimai, produktų kategorijos ir žymos, taip pat vaizdų SEO. Produkto SEO pavadinimas yra speciali puslapio žyma, kurioje pateikiamas produkto pavadinimas ir pagrindinis raktažodis.
Kita vertus, produktų kategorijų puslapiai yra platesni puslapiai, kuriuose grupuojami panašūs produktai. Šie puslapiai naudingi klientams, kurie renkasi produktus, ir paieškos sistemoms, nes padeda organizuoti svetainės turinį naudojant kategorijas ir žymas bei suteikia kontekstą Jūsų svetainėje išvardytiems produktams. Juose taip pat turėtų būti SEO antraštės, kuriose būtų nurodytas pagrindinis raktažodis, bei produktų paveikslėliai (kad juos būtų galima rasti naršant paveikslėlių skirtuke).
Turėdami ir produktų puslapius, ir produktų kategorijas taip pat galite pagerinti savo svetainės navigaciją ir patogumą klientams, nes jiems bus lengviau rasti ieškomus produktus. Tokie struktūrizuoti duomenys taip pat padės kuriant vidines nuorodas, suteiks daugiau konteksto paieškos sistemoms.
Apibendrinant, tiek produktų puslapiai, tiek produktų kategorijos yra svarbūs Woocommerce SEO. Juose pateikiama išsami informacija apie produktus, panašūs produktai suskirstomi į kategorijas, todėl klientams ir paieškos sistemoms lengviau suprasti Jūsų svetainės turinį ir rasti ieškomus produktus. Tačiau svarbu, kad produktų ir kategorijų puslapiai būtų struktūrizuoti, juose būtų naudojamas pagrindinis raktažodis, SEO pavadinimas ir vengiama besidubliuojančio turinio.
Esame pasiruošę. O Jūs?